REGULAMIN PRACY SERWISU
1. Usługi są wykonywane z zachowaniem procedur producentów części zamiennych oraz
producentów pojazdów.
2. Wykonanie zlecenia obejmuje diagnozowanie stanu oraz naprawę i wymianę części lub
podzespołów.
3. W przypadku drogich napraw lub części przekraczających kwotę 500 zł netto, uważanych za
skutek lub przyczynę powstania zgłoszonych usterek, firma konsultuje wydatek z klientem.
4. Samochód po naprawie jest kontrolowany i sprawdzany podczas jazdy testowej w zakresie
wykonywanej usługi.
5. Wszystkie usługi wykonywane są w granicach obowiązującego prawa.
6. W przypadku nie wyrażenia zgody na zachowanie procedur serwisowych, automatycznie
serwis nie ponosi odpowiedzialności za wykonaną usługę i poprawne działanie pojazdu.
7. W przypadku braku akceptacji na obowiązujący w firmie regulamin pracy, klient uzgadnia
indywidualnie z właścicielem lub pracownikiem serwisu, co do braku akceptacji
poszczególnych punktów regulaminu bądź informację o braku zgody na czynności serwisowe
celem dostosowania pojazdu do stanu zgodnego z obowiązującym prawem dla układów lub
podzespołów niesprawnych zgłoszonych lub zauważonych podczas naprawy.
8. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pojeździe podczas naprawy.
9. Serwis nie odpowiada za samochody pozostawione na placu manewrowym, oraz za szkody
powstałe z winy osób trzecich.
10. W szczególnych wypadkach zakres prac naprawczych określony jest po rozmontowaniu
pojazdu.
11. Klient ma obowiązek odebrać pojazd z serwisu, najpóźniej po upływie 7 dni od daty
powiadomienia o zakończeniu naprawy.
12. Jeżeli klient nie odebrał pojazdu w terminie wyżej wyznaczonym za każdy dzień przechowania
pojazdu w serwisie, naliczana będzie opłata parkingowa w wysokości 50 zł.
13. Części używane lub dostarczone przez klienta montujemy wyłącznie na życzenie klienta bez
ponoszenia odpowiedzialności za prawidłowe ich działanie.
14. Oddanie pojazdu do serwisu jest równoznaczne z przyjęciem i akceptacją regulaminu pracy
serwisu.